Hur kan man älska någon som man bara känt ...

2011-04-04 @ 20:57:08

img_0906 (MMS)

Hur kan man älska någon som man bara känt i 6 månader så fruktansvärt mycket. (ni som har egna barn vet vad jag bubblar om) Sen Nowa kom in i mitt liv så har jag börjat uppskatta saker på ett helt annat sätt. Att få vakna till ett litet gurglande gör att man direkt får ett leende på läpparna. Dessutom händer det så himla mycket i hennes utveckling nu. Hon har på nått sätt blivit en egen individ med en egen vilja. När hon brister ut i sina jätte skratt smälter jag varje gång. Känner att den här lilla tjejen kommer bli fortsatt väldigt bortskämd. Hur skulle man någonsin kunna neka dom där djupblå ögonen någonting? Mama have a big problem. Alla som har problem med att läsa  om min oändliga kärlek till min prinsessa och hur vi provar nya smakportioner och hänger på pinglan kan sluta läsa nu. För den här bloggen handlar nämligen mestadels om vårat liv tillsammans och våra upptåg i vardagen. För detta är nämligen "Livet med Nowa". Over and out


Kommentarer

Postat av: Emma

Jag vet precis hur du känner. :)

2011-04-05 @ 12:46:59
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback