Tänk att man vart sådär liten. Lite konsti...

2011-01-11 @ 18:58:58

img_9391 (MMS)

Tänk att man vart sådär liten. Lite konstigt att tro va. Som ni ser så ser jag livrädd ut på bilden vilket jag också alltid var när det vankades dagiskort. Hoppas inte Nowa ärver dom generna från mig utan att man får se en glad och orädd tjej på dom framtida dagisbilderna.  Idag är vi i sura och myser med mormor. Jag och Nowa har även hunnit med att besöka bästa Sassa och Nellie. Massa bus vart det såklart med våra sessor.


Kommentarer

Postat av: M

så söt =)

2011-01-12 @ 16:04:52

Postat av: c

Hihi så söt du vad när du var liten =)

såg ocka sur på ut på alla kort, varför vet jag inte :D

2011-01-12 @ 19:30:00
URL: http://vittorn.blogg.se/

Postat av: L

haha sötis. du ska se bilderna från när jag var i den ålder. man kan tro att jag förlorat allt jag äger och har. så olyckligt utseende

2011-01-12 @ 23:59:00
URL: http://barajaglouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback