Idag har det verkligen varit full fart hel...

2011-01-13 @ 20:36:26

img_4798 (MMS)

Idag har det verkligen varit full fart hela dagen. Mamma/mormor har haft nowa medans jag var var och fick lite ny färg islängd i burret av världens bästa frisör. Nu insåg jag precis att det faktiskt är kväll och jag är lika förundrad som vanligt över vart dagen har tagit vägen.  Nu ligger jag i sängen och kollar på min underbara dotter och vi inväntar bara m sen är trion komplett. Zlatan fick följa med till sura idag då han har gått och kärat ned sig i grannhunden som har lingonveckan. Ingen bra kombo då han bara vill ut till henne. Så därför är han på rehab hos bästa mamma och pappa. Med erfaranhet vet jag att han blir brutalt bortskämd där också. Så frågan är om han någonsin vill komma hem igen.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Myspys med tösen är alltid bäst =)

Ja gilla knappen är bra den. hihi.

Det blir all in på lördag!

2011-01-15 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback