Ligger här i sängen o slötittar på tv. Inv...

2011-03-03 @ 21:12:04

img_6382 (MMS)

Ligger här i sängen o slötittar på tv. Inväntar "Svensk Maffia" som i förövrigt kan vara det mest råa programmet någonsin.  Nowa är nattat sen en stund tillbaka o mannen min är ju som tidigare nämnt gift med innebandyn,så han är iväg på träning. När jag ligger för mig själv såhär så går min hjärna på högvarv Försöker sortera alla tankar men det är lika omöjligt som vanligt. Många tankar handlar i vanlig ordning om att jag skulle vilja hinna med mer saker än jag för tillfället gör. Tick tack. Nu har jag redan förbrukat dyrbar tid genom att blogga. Ska avsluta med att säga att jag har såna underbara föräldrar. Dem ställer verkligen upp för mig(och nowa såklart) på ALLA plan. Att ha den tryggheten och att bara få komma hem till mitt barndoms hem o fylla på energin med deras positiva tänkande gör att jag känner mig extremt lyckligt lottad. I vått o torrt hjälper dem mig. Spelar ingen roll vad jag behöver för dem finns alltid där. Detta vart ju sentimentalt som bara den. Men det bjuder jag på. Känslor är till för att uttryckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback