Here's the thing. Jag kommer typ bli tvung...

2011-03-08 @ 20:28:58

img_1126 (MMS)

Here's the thing. Jag kommer typ bli tvungen att gå naken tills detta extremt knepiga mode har avlägnsat sig. För korta tröjor som slutar vid navel känns bara så mycket spice girls 2002. Gick o strosade på staden idag och hittade typ NADA, man blir ju bara så less. Men helt tomthänt slapp jag ju iaf komma hem. Vart ett par "normala" vår jeans. Typiskt styled by me brallor. Jag och min mor tog även den obligatoriska semlan på denna fettistisdag.  Annars har dagarna rullat på i full fart. I fredags var vi hemma hos syrran o vart bjudna på massa god mat. Även  massa mys med mina trollungar hanns med. Lördag, först hem till hotell vilstolen(mamma o pappas hem) för att bli bortskämd med god mat för att sedan rulla mot älsklingens match! På kvällen satt jag, min prinsessa och Pernilla bänkade vid tv:n och melodifestivalen och hade en typisk tjejkväll med massa tjejsnack. Grabbarna var ute o roade sig med sina respektive lag.  Igår var min bästa Janika här och hade gäng häng med oss. Mys! Nu ska jag återgå till att fortsätta mina sysslor som man har när man är gräsänkling. To be continued sockertoppar.


Kommentarer

Postat av: carro

Jag håller med dig om modet. Med min otroligt snygga bristningssladdriga mage ska inte hänga över byxkanten i sommar heller!

Vi får inför ett eget mode Jossan.

Fika snart?

2011-03-09 @ 20:26:25
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback