Brillor

2011-01-18 @ 16:08:48


Idag följde jag med min kära moderkaka ned på stan då hon skulle checka in lite brillor. Vilket såklart resulterade i att jag vart tvungen att prova några jag också. Inte helt oväntat hittade jag några riktigt schyssta. Tyvärr har jag kalasbra syn så jag frågade om man kunde lösa det ändå. Till min förvåning så gick det utmärkt, man kunde dra i fönsterglas. Alltså vilket strålande idé. För jag måste erkänna utan att låta självgod så såg jag oförskämt intelligent ut i ett par bricks. Så nu är jag lite i valet och kvalet fall man ska klippa till kanske? Jag menar man hittar ju alltid hål att stoppa pengarna i. Speciellt om man heter Josefine Sundin. 

Jag lyckades även få med mig ett och annat hem till mig också. Skor,linnen,kavaj m.m. Aj love shopping är en underdrift. Konstigt nog köpte jag inte en enda grej till Nowa idag. Det är högst ovanligt kan jag lova. Hon är den som alltid brukar ha mest i påsarna när vi knallar hemåt från stan. Hennes garderob är mer än överfull och jag måste erkänna att samvetet knackar mig på axeln ett X antal ggr varje dag då jag är fullt medveten om att hon aldrig hinner använda allt innan hon växt ur det. Kan säga att min lilla dam är otroligt bortskämd och då har man en garderob som det väller ut kläder ur. Dessutom tycker jag att det är otroligt roligt med bebiskläder då dom är extremt söta och små. Känns som man aldrig kan få för mycket vilket min kära sambo inte håller med om.

Nu ska jag leka hemmafru deluxe och slänga i en tvättmaskin. Duktiga jag!



Min älskade lilla solstråle





Nowa & Zlatan (Nowa håller på att kikna i skratt)





Kommentarer

Postat av: Janika

världens finaste tjej <3

2011-01-22 @ 18:31:22
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback